خاطرات به جا مانده

ادامه ی خاطره ی کنکور سال90

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۸ ب.ظ

خلاصه ما شب رو تو ساختمون محل برگزاری آزمون موندیم

هوا بشدت گرم بود و پنکه ی اتاق جوابگو نبود

شب رو بااسترس و نبود کولر به صبح رسوندیم ساعت 8آزمون شروع شد اگر اشتباه نکنم خلاصه چون شبش خوب نخوابیده بودم و

چشمم بخاطر گرمازدگی شب قبلش میسوخت با مشکلات زیاد کنکورو به پایان رسوندم

اومدم بیرون و با آبجیم برگشتیم خونه

خلاصه بعدا که رتبه اومد و تاحدودی خوب بود چون با اون آزمونی که من داده بودم انتظار چنین رتبه ای رو نداشتمwink

خلاصه شهریور جوابا اومد و من رشته اطلاع رسانی پزشکی (از رشته های دانشکده پیرا پزشکی) دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شدم

  • آنیل ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی